ÁSZF
Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
Amennyiben vásárlója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános
Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat,
amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelezőérvényűnek tekinti magára nézve. Jelen
dokumentum nem kerül iktatásra,kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben
nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.A webáruház mûködésével, megrendelési, és
szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülõ kérdések esetén a megadott
elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
Üzemeltetői adatok:
Cégnév: Fehér Nándorné E. v.
Amennyiben vásárlója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános
Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat,
amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelezőérvényűnek tekinti magára nézve. Jelen
dokumentum nem kerül iktatásra,kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben
nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.A webáruház mûködésével, megrendelési, és
szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülõ kérdések esetén a megadott
elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
Üzemeltetői adatok:
Cégnév: Fehér Nándorné E. v.
Székhely:1108 Budapest, Harmat utca 113.
Szerzõdés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: baltazaruzlet@gmail.com
Telefon: 0650/1071750
Szerzõdés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: baltazaruzlet@gmail.com
Telefon: 0650/1071750
Ügyintéző: Fehér Tibor
A megjelenített termékek on-line, házhoz szállítással vagy boltban átvétellel rendelhetőek meg.
Az árak nem tartalmaznak áfát, és nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
A megjelenített termékek on-line, házhoz szállítással vagy boltban átvétellel rendelhetőek meg.
Az árak nem tartalmaznak áfát, és nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
A megrendelt mennyiséget kizárólag a raktárkészlet erejéig tudjuk biztosítani, erről tájékoztatjuk a vásárlót.
Csomagolási költség nem kerül felszámításra!
Rendelési információk: A vásárlás regisztrációval lehetséges.A megrendelések feldolgozása
munkanapokon történik 11-17 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is
van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt
követő napon kerül feldolgozásra. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-7
munkanapon belül. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a
valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az
esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes
bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések
visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag
a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
Rendelés menete:
1. A terméket helyezze a kosárba a kiválasztott darabszámban.
2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék
darabszámát. A ,,törlés" "X" gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát, a "kasszához" gombbal a
vásárlást befejezve rendelését áttekintheti.
3. Ha rendben találta rendelését, a tovább gombbal Szállítási mód kiválasztásához léphetünk
tovább, az "X" gombal törölheti rendelését.
4. A szállítási mód kiválasztását követõen a tovább gombbal a szállítási cím kiválasztásához
léphetünk. Itt lehetõsége van külön számlázási címet megadni, amennyiben eltér a szállítási címtől.
Ezt az alsó jelölő négyzetből a pipa törlésével teheti meg.
5. A szállítási és számlázási címet kiválasztva a tovább gombra kattintva megnézheti rendelését,
fizetendő összegét.
6. A " Megrendelés véglegesítése" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelést..
7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap.
8. A beérkezett megrendelésről visszaigazolását 48 órán belül nem kapná meg, e-mail címét
hibásan adta meg, vagy a postafiókjához tartozó tárhely megtelt. Postázáskor szintén kap egy
tájékoztató e-mailt, hogy csomagját átadtuk a szállítónak. Szállítási költség csak Magyarországi
címekre vonatkoznak. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja: Választhat
utánvét és átutalás között. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor
a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén
kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli
reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta vagy a Baltazár üzlet
teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-20 óra közötti időszakban, telefonon történt
Csomagolási költség nem kerül felszámításra!
Rendelési információk: A vásárlás regisztrációval lehetséges.A megrendelések feldolgozása
munkanapokon történik 11-17 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is
van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt
követő napon kerül feldolgozásra. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-7
munkanapon belül. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a
valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az
esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes
bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések
visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag
a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
Rendelés menete:
1. A terméket helyezze a kosárba a kiválasztott darabszámban.
2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék
darabszámát. A ,,törlés" "X" gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát, a "kasszához" gombbal a
vásárlást befejezve rendelését áttekintheti.
3. Ha rendben találta rendelését, a tovább gombbal Szállítási mód kiválasztásához léphetünk
tovább, az "X" gombal törölheti rendelését.
4. A szállítási mód kiválasztását követõen a tovább gombbal a szállítási cím kiválasztásához
léphetünk. Itt lehetõsége van külön számlázási címet megadni, amennyiben eltér a szállítási címtől.
Ezt az alsó jelölő négyzetből a pipa törlésével teheti meg.
5. A szállítási és számlázási címet kiválasztva a tovább gombra kattintva megnézheti rendelését,
fizetendő összegét.
6. A " Megrendelés véglegesítése" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelést..
7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap.
8. A beérkezett megrendelésről visszaigazolását 48 órán belül nem kapná meg, e-mail címét
hibásan adta meg, vagy a postafiókjához tartozó tárhely megtelt. Postázáskor szintén kap egy
tájékoztató e-mailt, hogy csomagját átadtuk a szállítónak. Szállítási költség csak Magyarországi
címekre vonatkoznak. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja: Választhat
utánvét és átutalás között. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor
a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén
kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli
reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta vagy a Baltazár üzlet
teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-20 óra közötti időszakban, telefonon történt
egyeztetés után . Amennyiben ezen időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerû
(amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A Szállító kétszeri kézbesítést kísérel meg.
(Célszerû telefonos elérhetõséget megadnia regisztrációkor, de megteheti rendeléskor a megjegyzés rovatban
is.) Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
is.) Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Csak Magyarország területére küldünk csomagot.
Szállítás díjszabása: Külön menüpont alatt megtalálja aktuális díjszabásunkat. A kiszállítandó
árú értékét utánvéttel vagy előre utalással egyenlítheti ki, boltban átvételnél készpénzzel
fizethet. Ez esetben a banki közlemény rovatba írja be rendelési számát és nevét! Át nem
vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését
kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten
elindítani!
Szállítási sérülés
A megrendelő vagy megbízottja a futárnál aláírásával igazolja, hogy a csomagot sérülésmentesen
átvette. Ha sérülésre utaló jeleket tapasztal, kérjük vetessen fel kárügy jegyzőkönyvet a futárral,
mert ennek hiányában szinte bizonyos hogy nem érvényesíthető a biztosítás. Utólagos ÍRÁSOS
kárbejelentés 3 napon belül, indokolt estben elfogad a Baltazár üzlet. 3 Napon túl semmilyen
kifogás nem tehető a szállítással kapcsolatban.
A kárbejelentést mindíg írásban kérjük!
Boltban átvétel:
Nyitvatartási időn belül veheti át azokat a megrendeléseket amiről értesítést küldtünk hogy a
termék az üzletben van. A rendelés leadása nem jelenti az azonnali átvehetőséget.Kérem jelezze
ha nem tudja 5 napon belül átvenni rendelését, 7 napon túl csak egyedi kérésre tartjuk
foglalásban!
Garancia
Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban és 151/2003. számú Kormányrendeletekben foglaltak
szerint vásárlástól számított 1 év jótállást vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink, a gyártók és
importőrök. A fogyasztó szavatossági igényeinek érvényesítéséhez a vásárlást a megrendeléssel
kapcsolatban kibocsátott számla igazolja. Egyes termékekre a gyártó meghosszabbított garanciát
vállal, azaz az 1 év kötelező garancián túl további 1 év jótállást vállal a termékre. Ezt a tényt minden
esetben feltüntetjük a konkrét terméknél. Termék meghibásodása esetén elérhetõségeink
valamelyikén kaphat felvilágosítást a teendőkről. A hibás termékeket 30 napon belül kicseréljük,
vagy megjavíttatjuk, ennek érvényesítésére Ügyfélszolgálatunkon keresztül, a vásárlástól számított
1 éven belül van lehetőség. Amennyiben az adott típusú termék már nem elérhetõ vagy megszűnt,
úgy a termék vételárát cégünk a vevő által megadott bankszámlára utalja vissza. A termékek
garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan küldött
csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! Nem
érvényes a garancia a termék nem rendeltetésszerû használatából, szakszerûtlen felszerelésébõl,
kezeléséből, tárolásából eredő hibák esetén, ezért kérjük, hogy a termékek beépítését-beszerelését
mindig bízza szakemberre. Rendeltetésellenes használatnak minősül pl. a termék specifikációjában
megadott paramétereket meghaladó mechanikai és elektromos terhelés. Megszűnik a garancia, ha
a meghibásodás nem megfelelő üzemeltetés, illetéktelen beavatkozás, mechanikus sérülés vagy
elemi kár (vihar, villámcsapás, tűz, robbanás, túlfeszültség, túláram) miatt következik be. A garancia
a hibás termék által okozott másodlagos károkra nem terjed ki. A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról
jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:
a) a fogyasztó nevét, címét,
b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: termék) megnevezését, vételárát,
c) a vásárlás időpontját,
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását,
f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
g) a kifogás rendezésének módját.
(2) Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indokolását a
jegyzőkönyvben meg kell adni.
(3) A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni.
(4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud
nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.
4. § (1)3 A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a
Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható
rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidõn belül, a fogyasztónak okozott jelentõs
kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt
Szállítás díjszabása: Külön menüpont alatt megtalálja aktuális díjszabásunkat. A kiszállítandó
árú értékét utánvéttel vagy előre utalással egyenlítheti ki, boltban átvételnél készpénzzel
fizethet. Ez esetben a banki közlemény rovatba írja be rendelési számát és nevét! Át nem
vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését
kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten
elindítani!
Szállítási sérülés
A megrendelő vagy megbízottja a futárnál aláírásával igazolja, hogy a csomagot sérülésmentesen
átvette. Ha sérülésre utaló jeleket tapasztal, kérjük vetessen fel kárügy jegyzőkönyvet a futárral,
mert ennek hiányában szinte bizonyos hogy nem érvényesíthető a biztosítás. Utólagos ÍRÁSOS
kárbejelentés 3 napon belül, indokolt estben elfogad a Baltazár üzlet. 3 Napon túl semmilyen
kifogás nem tehető a szállítással kapcsolatban.
A kárbejelentést mindíg írásban kérjük!
Boltban átvétel:
Nyitvatartási időn belül veheti át azokat a megrendeléseket amiről értesítést küldtünk hogy a
termék az üzletben van. A rendelés leadása nem jelenti az azonnali átvehetőséget.Kérem jelezze
ha nem tudja 5 napon belül átvenni rendelését, 7 napon túl csak egyedi kérésre tartjuk
foglalásban!
Garancia
Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban és 151/2003. számú Kormányrendeletekben foglaltak
szerint vásárlástól számított 1 év jótállást vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink, a gyártók és
importőrök. A fogyasztó szavatossági igényeinek érvényesítéséhez a vásárlást a megrendeléssel
kapcsolatban kibocsátott számla igazolja. Egyes termékekre a gyártó meghosszabbított garanciát
vállal, azaz az 1 év kötelező garancián túl további 1 év jótállást vállal a termékre. Ezt a tényt minden
esetben feltüntetjük a konkrét terméknél. Termék meghibásodása esetén elérhetõségeink
valamelyikén kaphat felvilágosítást a teendőkről. A hibás termékeket 30 napon belül kicseréljük,
vagy megjavíttatjuk, ennek érvényesítésére Ügyfélszolgálatunkon keresztül, a vásárlástól számított
1 éven belül van lehetőség. Amennyiben az adott típusú termék már nem elérhetõ vagy megszűnt,
úgy a termék vételárát cégünk a vevő által megadott bankszámlára utalja vissza. A termékek
garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan küldött
csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! Nem
érvényes a garancia a termék nem rendeltetésszerû használatából, szakszerûtlen felszerelésébõl,
kezeléséből, tárolásából eredő hibák esetén, ezért kérjük, hogy a termékek beépítését-beszerelését
mindig bízza szakemberre. Rendeltetésellenes használatnak minősül pl. a termék specifikációjában
megadott paramétereket meghaladó mechanikai és elektromos terhelés. Megszűnik a garancia, ha
a meghibásodás nem megfelelő üzemeltetés, illetéktelen beavatkozás, mechanikus sérülés vagy
elemi kár (vihar, villámcsapás, tűz, robbanás, túlfeszültség, túláram) miatt következik be. A garancia
a hibás termék által okozott másodlagos károkra nem terjed ki. A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról
jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:
a) a fogyasztó nevét, címét,
b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: termék) megnevezését, vételárát,
c) a vásárlás időpontját,
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását,
f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
g) a kifogás rendezésének módját.
(2) Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indokolását a
jegyzőkönyvben meg kell adni.
(3) A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni.
(4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud
nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.
4. § (1)3 A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a
Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható
rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidõn belül, a fogyasztónak okozott jelentõs
kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt
munkanapon belül elvégezze.
5. §4 Javításra a terméket elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a
fogyasztó nevét és címét, a termék azonosításához szükséges adatokat, a termék átvételének
idejét, és azt az idõpontot, amikor a fogyasztó a kijavított terméket átveheti.
6. §5 A rendelet rendelkezéseinek megsértése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság jár el a
fogyasztóvédelemrõl szóló 1997. évi CLV. törvényben meghatározott szabályok szerint. A rendelet
rendelkezései a fogyasztóvédelemrõl szóló 1997. évi CLV. törvény alkalmazásában
fogyasztóvédelmi rendelkezések.
A termék értékétől függetlenül jótállás jár a Baltazár üzletben kapható termékekre.
5. §4 Javításra a terméket elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a
fogyasztó nevét és címét, a termék azonosításához szükséges adatokat, a termék átvételének
idejét, és azt az idõpontot, amikor a fogyasztó a kijavított terméket átveheti.
6. §5 A rendelet rendelkezéseinek megsértése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság jár el a
fogyasztóvédelemrõl szóló 1997. évi CLV. törvényben meghatározott szabályok szerint. A rendelet
rendelkezései a fogyasztóvédelemrõl szóló 1997. évi CLV. törvény alkalmazásában
fogyasztóvédelmi rendelkezések.
A termék értékétől függetlenül jótállás jár a Baltazár üzletben kapható termékekre.
Kivéve a következő:
Kizárólag 10 000 Ft bruttó vételár felett van kötelező jótállás az elektromos árammal
Kizárólag 10 000 Ft bruttó vételár felett van kötelező jótállás az elektromos árammal
vagy elemmel működő alábbi termékek esetében:
Számológép, hangszerek, órák, riasztók, ébresztőórák és játékok.
Fontos tudnunk, hogy a felsorolt árukra - akár átadták, akár nem a jótállási jegyet - a forgalmazónak
jótállási kötelezettsége van. Amennyiben nem kaptunk jótállási jegyet, mindenképpen kérjük ezt a
kereskedőtől. Minden esetben gondosan őrizzük meg a számlát. A jótállási kötelezettség teljesítése
azt terheli, akit a fogyasztói szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez,
vagyis a forgalmazót.
Ha a gyártó a fogyasztási cikkre a rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a
jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában
átszállnak a fogyasztóra. Az egyéves jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő
átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe
helyezés napjával kezdődik. A javított vagy cserélt terméket szállítási költség felszámítása nélkül
visszaküldjük az Ön címére, vagy átveheti azt az üzletünkben. Amennyiben azonban a
terméket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerû
használat okozta, és ezért a javítás garanciálisan nem végezhetõ el, akkor a visszaszállítás
költsége is Önt terheli.
Elállási jog gyakorlásának menete
Ha élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén
írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történõ jelzés alkalmával a postára adás
időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő
jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így
tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat
segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék
visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan
(utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a
termék rendeltetésszerû használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő
károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követõen, videó
kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre
az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a
visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon
belül cégünk a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.
Visszahozni, visszaküldeni a Baltazár üzlet 1108 Budapest Harmat utca 113. címre lehet.
Adatkezelés
A webáruház használata során cégünk részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat
bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a
cégünk alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház
böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím,
látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat cégünk kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és
alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A jelen általános szerzõdési feltételekben nem
szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről
szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az
információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv.
rendelkezései az irányadók.A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá
megrendelésének rögzítésével elfogadja az általános szerződés feltételeit, továbbá adatkezelési
elveit. A személyes adatokra vonatkozó követelmények a gépi feldolgozás során: Az adatokat csak
tisztességesen és törvényesen szabad megszerezni és feldolgozni.
Fontos tudnunk, hogy a felsorolt árukra - akár átadták, akár nem a jótállási jegyet - a forgalmazónak
jótállási kötelezettsége van. Amennyiben nem kaptunk jótállási jegyet, mindenképpen kérjük ezt a
kereskedőtől. Minden esetben gondosan őrizzük meg a számlát. A jótállási kötelezettség teljesítése
azt terheli, akit a fogyasztói szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez,
vagyis a forgalmazót.
Ha a gyártó a fogyasztási cikkre a rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a
jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában
átszállnak a fogyasztóra. Az egyéves jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő
átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe
helyezés napjával kezdődik. A javított vagy cserélt terméket szállítási költség felszámítása nélkül
visszaküldjük az Ön címére, vagy átveheti azt az üzletünkben. Amennyiben azonban a
terméket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerû
használat okozta, és ezért a javítás garanciálisan nem végezhetõ el, akkor a visszaszállítás
költsége is Önt terheli.
Elállási jog gyakorlásának menete
Ha élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén
írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történõ jelzés alkalmával a postára adás
időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő
jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így
tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat
segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék
visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan
(utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a
termék rendeltetésszerû használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő
károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követõen, videó
kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre
az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a
visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon
belül cégünk a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.
Visszahozni, visszaküldeni a Baltazár üzlet 1108 Budapest Harmat utca 113. címre lehet.
Adatkezelés
A webáruház használata során cégünk részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat
bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a
cégünk alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház
böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím,
látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat cégünk kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és
alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A jelen általános szerzõdési feltételekben nem
szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről
szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az
információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv.
rendelkezései az irányadók.A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá
megrendelésének rögzítésével elfogadja az általános szerződés feltételeit, továbbá adatkezelési
elveit. A személyes adatokra vonatkozó követelmények a gépi feldolgozás során: Az adatokat csak
tisztességesen és törvényesen szabad megszerezni és feldolgozni.
A honlapon feltüntetett szöveges tartalom, illetve a fotók esetében a tévedés jogát fenntartjuk!